Husregler for
Smidstrup Forsamlingshus

Vilkår for leje af Smidstrup Forsamlingshus


I forsamlingshuset er følgende til rådighed
  • 9 runde borde (ø180 cm) og firkantede borde i forskellige
    størrelser samt stole
  • Service til 100 personer
  • Komfur, ovn, fryser, køleskabe og opvaskemaskine
  • Diverse gryder, fade, skåle, køkkenredskaber mm.
  • 1,5 meter højt gulvflag
  • Wi-Fi
Der forefindes IKKE:
  • Karklude, håndklæder, viskestykker
  • Forklæde og grydelapper
  • Opvaskemiddel og håndsæbe
  • Gode kokkeknive
  • Skåle, poser, stanniol eller lign. til madrester
  • Klare affaldssække til sortering af affald
  • Duge og servietter
  • Borddekoration, lys og blomster

Rygning

Det er IKKE tilladt at ryge indenfor.
Der er opsat krukker til cigaret skodder udendørs, som man bedes benytte. 


Oprydning og rengøring

Smidstrup Forsamlingshus skal efter brug afleveres i ryddet og rengjort stand.
Borde rengøres og stilles i samme opstilling som ved ankomst.
Alle gulve skal støvsuges, eventuelt spildt mad eller væske skal tørres op. Støvsuger må IKKE bruges til konfetti, da den brænder sammen.
I køkkenet skal alle borde, vaske samt anvendte maskiner rengøres. Herunder ovn, komfur, køleskabe og rulleborde. Alt brugt service stilles på plads efter afvaskning.
Lejen er inklusiv gulvvask i salene.


Affald

Lejer har selv ansvar for bortskaffelse af affald.
Der forefindes flaskecontainer på parkeringspladsen ved Smidstrup
hallen.
Ituslået porcelæn/glas stilles i kassen under bordet ved opvaskemaskinen.


Ansvar

Lejer har det fulde ansvar for de lejede faciliteter og deres anvendelse i det aftalte tidsrum. Faciliteterne skal
afleveres i samme stand som ved modtagelsen.

Lejer er økonomisk ansvarlig for lejede faciliteter og inventar i lejeperioden. Udbedring af eventuelle skader og mangler samt manglende oprydning, vil blive udført for lejers regning.
Lejer er forpligtet til at oplyse eventuelt ødelagt service. Dette erstattes af lejer ifølge dagspris på varen.

Værdigenstande og forsikring

Smidstrup forsamlingshus har ikke en forsikring, der dækker evt. tyveri og hærværk på værdigenstande, som opbevares af lejer i huset under udlejning.


Det med småt
  • Det lejede kan overtages på udlejningsdagen kl. 9.00 til skal forlades senest kl. 23.00 på sidste lejedag med mindre andet aftales.
  • Ved afbestilling inden 8 uger før tilbagebetales det fulde beløb.
  • INGEN høj musik eller larm for åbne døre eller vinduer efter midnat af hensyn til naboerne.
  • Når I flytter borde og stole rundt i salen ved opdækning SKAL de løftes hen over gulvene.
  • Det er ikke tilladt at stå på borde og stole.
  • Der må IKKE stilles levende lys i vinduerne af hensyn til brandfare.
  • Døre mærket med ’nødudgang’ og alt brandslukningsudstyr skal altid være friholdt.
  • Det er ikke tilladt at bore, skrue, eller hamre ting i vægge eller lofter.
  • Der må ikke sættes tape på vægge og i lofter.
  • Der må ikke overnattes i forsamlingshuset.
  • Lejer har ansvar for at slukke lyset, lukke vinduer og låse døre.
  • Det er ikke tilladt at stå på borde og stole.
  • Såfremt der spildes væske på gulvet, skal det straks tørres op.

Aflevering

Huset afleveres opryddet og rengjort.
Pladsen foran forsamlingshuset skal være fri for cigaret skodder og andet affald.
Lyset slukkes, vinduer lukkes og døre låses.
Er oprydning og rengøring ikke tilfredsstillende betales der for ekstra rengøring.

Husk at medtage alle medbragte ting og fjerne affald.